יום שישי, אפריל 22

אהבה בקווים ישרים


חושק בו בסתר. הבלייזר של קאלווין קליין מתוך
מגזין הFIASCO.
 את האהבה החדשה שלי התחלתי ממש לא מזמן, אני מניח שבהיעדר החורף וימי הגשם המלווים בסריגים היא רק התעצמה. בכל חנות, בכל מקום, אפילו בארונו של אבא. זה פשוט לא נפסק- אהבתי לבלייזרים היא בלתי נשטלטת. ויקרה. מאוד יקרה.

כל גבר באשר הוא צריך לפחות חליפה אחת. החליפה המורכבת מכמה וכמה חלקים, וכוללת את החלק העליון, שהוא, הבלייזר עצמו. בתור גבר, אפילו אחד שהגיל עוד גורם לערעור קל על הגדרה זו, גם אני חשתי כי חסר לי פריט חובה בארון. למי אין היום בלייזר?, הוא מתאים כמעט לכל דבר- לטי שירט מתחת ליציאה, לאירוע חגיגי(להלן חג הפסח אשר לא עזב עדיין) ובאמת, לכל יציאה כלשהי מהבית. בשנים האחרונות הבלייזר הפך מסמל לרצינות, כבוד וחשיבות מסויימת לדבר פשוט ואופנתי למדי, לעוד סתם פריט אשר נמצא בארונינו, ובשלוב נכון גם אפשר להפוך אותו לדבר הכי אורבני שיש.

לאחר הרבה חיפושים, והרבה אכזבות( לא מוכן לשלם שמונה מאות שקל על בלייזר פשוט ולבן מזארה) מצאתי את האחד. האחד אשר ליווה אותי כבר בכמה וכמה אירועים, האחד אשר מתאים לי לכל פריט בארוני היקר. ובצורה אירונית גם נמצא במקום לא כ"כ צפוי אך היפסטרי של ממש- בארונו של אבא. לאחר שיחה קצרה התברר לי שהוא היה בכלל של סבתא. כה וינטג'.

2 תגובות:

Tiny fashionista אמר/ה...

הבלוג שלך פשוט מעולה!
עברתי על כול הרשומות הקודמות וממש נהנתי:)

M O D E L L O אמר/ה...

ואו, ממש תודה!
אני מכיר את הבלוג(המעולה גם הוא) שלך ואני ממש שמח לקבל ממך את המחמאה הזו, זה ממש כבוד בשבילי.