יום שישי, אפריל 29

החתונה המלכותית- כתיבה בשידור ישיר

----

היום, ביום שישי ה-29 באפריל לשנת 2011, מצאו את עצמם שני מליארד צופים מכל רחבי העולם, יושבים מול הטלויזיה בהיפנוט רב וצופים בחתונה המלכותית של הנסיך וויליאם ושל בחירת אהובתו-קייט. אני, אשר ישבתי עם חברתי הטובה,צפיתי באירוע המרגש בעודינו אוכלים עוגיות כמו שני בריטים כשרים למהדרין.

צילום: AP
הזוג המאושר. תמונה מתוך Ynet.

תחילה זו הייתה המלכה, אשר בצורה מקסימה להפליא נופפה לה מתוך מכוניתה כשהיא לבושה בחליפה הקלאסית שלה, אך שהפעם הייתה בצבע צהוב בהיר, וכובעה היה מעוטר עיטורים הנראו במבט ראשון כפרחים כלשהם. לאחר הרבה קישקושים והרבה מילים חסרות כל עניין ותוכן על מראה אחותה של קייט, המלכה לעתיד, הינה מגיעה לה קייט עצמה עם שמלה בעלת שרוולים מלאי תחרה בצבע לבן, והינומה שקופה למדי המכסה את ראשה. הייתי ממשיך לתאר את לבושה, אך בדיוק אחותה בעלת הכובע השחור והגדול הסתיר לכל הסובבים את היופי המדובר.

אחר עוד כמה ניפנופים של קייט,ולאחר שחברי הפאנל בערוץ 2 התחילו להעלות השערות בנוגע למעצב השמלה(לטענתם, בית האופנה של מקווין אחראי לשמלה זו) המכונית הגיע סוף סוף לכנסיה. היא יוצאת, ושובל ענק מאחור מעקב אותה קצת. לבסוף היא מצליחה להשתחרר מהמכונית, יוצאת ממנה וחושפת שמלה בצבע לבן- שמנת שכפי הפאנל, שממשיך להתעקש על העניין, עוצבה על ידי שרה ברטון מבית האופנה של אלכסנדר מקווין המנוח. לשמלה שובל ארוך מאוד, הדגשת מותניים ,עיצוב עד כמעט בניה מחדש של החזה, ומחשוף V עמוק במיוחד. לבנוסף לזה על ראשה הינומה ארוכה מאוד בעלת שוליים פרחוניים משהו ושיער שעוצב על ידי לא פחות מארבעה מעצבי שיער. מה שבטוח, לפחות לדעתי, יפה- היא לא.

צילום: gettyimages imagebank
צהוב. הרבה צהוב. המלכה ובגדיה מלאי השיק. תמונה מתוך Ynet.
והינה מגיע לו הנסיך. מזויקה דרמטית, כל האנשים עומדים והרבה רגעים טלוויזיונים של תמונות פנורמה הכוללות המון רחב העומד דום כמו שרק הבריטים יודעים לעמוד. הנסיך, אשר לובש חליפת מלכים קלאסית בצבע אדום בוהק(כזאת עם הכתפיה אחת וכל הסרטים...), מתפעל מן השמלה של כלתו לעתיד, ונראה נרגש במיוחד, לא כמו קייט עצמה.

הטקס מתחיל, לאחר שלוש דקות וחמש עשרה שניות. הנאום- האם הוא ייקח אותה לאשה?, האם קייט תסכים לנישואים הללו?, התשובה הייתה חד משמעית- כן. אינני יכול להגיד כי אין זה מרגש, כל הטקסט והמעמד, אך קשה לי להתעלם מן השמלה של קייט, שעכשיו ניתן לראות כי היא בעלת טקסטורה מיוחדת באיזור החזה והמותניים. רואים שזה של מקווין, רואים שזה של שרה ברטון.

זהו. הנאום נגמר, והינה שוב המזויקה אשר בחר הזוג בעצמו. הפאנל של חדשות ערוץ 2 קם לתחיה, והדיבורים ממשיכים להם להפריע לנו בחוויה. עוד הרבה תמונות של הקהל; המון שר הלובש בגדים בקווים נקיים, צבעוניים, מחויטים, וכמובן, הכובעים הצבעוניים ומלאי הקישוטים אשר אי אפשר להתעלם מהם. הטקס ממשיך לו, אך לצערי, הקטע האופנתי לכרגע נגמר פה. עידכון עם תמונות ואולי עוד כמה הפתעות יפורסמו בהמשך.







אין תגובות: