יום שלישי, אפריל 12

היהלום שליד הכתר


מנצנץ ויקר, בדיוק כמו יהלום. מתוך הקטלוג של הקולקציה. התמונות מתוך
האתר הרשמי של קסטרו.

עולם האופנה הישראלי משתגע מקולקצית הקפסולה אשר עיצב המעצב אלון ליבנה לרשת הביגוד קסטרו. הקולקציה, אשר תימכר לצד קולקצית הקיץ של המותג עצמו ותחת השם "יהלום", כוללת כל דבר; מכנסיים, חולצות, שמלות, חגורה, תיק נעליים ועוד.

דבר דומה ניתן היה לראות לא מזמן ברשת H&M אשר שיתפה פעולה עם המעצב הדגול אלבר אלבז מבית האופנה לאנוון. אך האם הדבר נחוץ?, האם השם הטוב של המעצבים נפגע מ"ירידה" כזו או אחרת לעם ולביגד ההמוני והזול? כנראה שלאף אחד זה לא מפריע- אם מדברים על הקולקציה של אלבז, העולם פשוט השתגע בצורה חסרת פורפורציות.

לקולקציה מחירים גבוהים יחסית משאר הפריטים אשר נמצאים ברשת עצמה, אם כי אינם גבוהים מידי, ואין מגיעים בכלל למחירי השמלות שאלבר אלבז עיצב ל-H&M. יחד עם הפירסום הגדול, הנגישות הגדולה של בגדי מעצבים לקהל הרחב והעיצוב הייחודי נוצרת נוסחא מצויינת המגישה את הכל יחד בנגישות מופלאה. או שעלי לומר קפסולה?

2 תגובות:

Fashion Matters אמר/ה...

אהבתי ממש את התיק!

xoxo

M O D E L L O אמר/ה...

במציאות הוא פחות מלהיב. סתם שתדעי.