יום שבת, ספטמבר 18

ליידי מומו


אי אפשר שלא לכתוב על השמלה המיוחדת שליידי גאגא לבשה הפעם בטקס פרסי המוזיקה של האמ-טי-וי- לאחר שלפני שנה דם נטף מהחזיה הלבנה והנוצצת שלה,היא החליטה להמשיך את המסורת המדממת וללבוש שמלה קצרה שעשויה מ...בשר. בשר נא ונושם. זו לא הייתה הפתעה, אלא בדיחה גרועה שכולנו צחקנו ממנה כבר מלפני שנה. "מה גאגא תלבש הפעם?, בשר?, ביצים?". כנראה שבדיחות גרועות לפעמים הופכות למציאות גרועה. ואם שאלתם מי עיצב את השמלה מלאת החיים הזו, מדובר במעצב האמריקאי פרנק פרננדו ושותפו למשימה זו- ניקולא פורמיקטי(שהוא גם הסטייליסט של הליידי).

(התמונות נלקחו מgagadaily.com)

לשמלה צורף זוג נעליים תואם(כמו שניתן לראות בתמונות הלקוחות מהאתר GagaDaily) וגם ארנק תואם, הדומה לתיק קלאץ', משובץ אבני חן כחולות וכסופות(כצבע שערה באותו ערב). ואם כל זה לא מספיק, גם תכשיטים בולטים ודרמטיים התיישבו על צווארה ועל ידיה של הליידי, שלא לדבר על האנטריקוט שנח לו על הראש שלה.
באותו ערב היא קטפה שמונה-פרסים מתוך כל הקטגוריות בהן היא הייתה מועמדת, ו-שבעה מהם היו בזכות הקליפ שלה Bad Romance.

המסר מאחורי השמלה, אמרה גאגא כאשר התארחה לאחר הטקס בתוכנית של אלן דג'נרס הוא "אם לא נגן על האמונות שלנו ועל זכויותינו, בקרוב מאוד יהיו לנו זכויות כמו לבשר שעל עצמותינו". משפט זה נאמר בין היתר על המדיניות הצבא האמריקאי ביחס להומואים וללסביות- Dont ask, dont tell. אבל היה אפשר לראות בשמלה זו כמה וכמה מסרים, בין היתר על התעללות בבעלי חיים לצורך עור ופרווה( גאגא לובשת את מה שנשאר) או בשר נא על בשר נע. כמה משעשע.




ולסיום נחמד ומרענן, הינה כמה תמונות של חלון ראווה של לואי ויטון הממוקם ברחוב בונד בלונדון. כל יום שוברים ביצה אחרת ונחשפת עוד נעל, או עוד שעון, או עוד תיק. נחמד, לא?

התמונות נלקחו מהאתר The Cool Hunter


2 תגובות:

HighFashionSan אמר/ה...

אהבתי את צורת הכתיבה שלך :)

xx

http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=638979

M O D E L L O אמר/ה...

תודה רבה!(: