יום שני, ספטמבר 27

פסטיבל אופנה וסטייל באניצ'ה


צוות לעניין. אניצ'ה


     
הצבעים. הדס קולודני

בשניה שקיבלתי בפייסבוק את ההזמנה לפסטיבל האופנה והסטייל של חיפה באניצ'ה- הרמתי טלפון לאבא ואמרתי לו שאני נשאר אצלו גם ביום ראשון. הוא מיד דאג ואמר שהוא לא יהיה בבית באותו יום, אבל זה לא הפריע לי, אני אהיה שם!
יצאתי מהבית בשלוש וחצי, אמרתי לעצמי שאם אני אעלה את כל הדרך ברגל בחצי שעה ולא בעשר דקות אגיע פחות מיוזע. אבל כנראה שטעיתי, והגעתי לספסלים ליד ה"גרג" נוטף זיעה. לשמחתי ראיתי את אדר, שחיכתה לי ולאוסי חברתינו עם האייפוד שלה. היא שמחה לראות אותי, ולאחר הרבה מאוד זמן(האוטובוס של אוסי החליט שהוא לא מגיע) אוסי הצטרפה אלינו, ונכנסנו לחנות.

במרפסת של החנות היו כיבוד קל, הרבה שמש, ושתי המעצבות שהצטרפו לארוע- הדס קולודני ונטע רוסו. שתיהן עמדו ליד הדוכנים שלהן וחיכו לקונים(והיו קונים). בתוך החנות אנשים מדדו בגדים(צריך יותר משני תאי הלבשה), דיברו המוכרות, ורוקסי הסבירה לאישה אחת על שיטת הקונסיגנציה בה החנות פועלת. האישה נראתה מבולבלת למדי.
 
רומן עדין. נטע רוסו

 עם הזמן התחילו להגיע עוד ועוד אנשים. אוסי ואדר הצטרפו לשורות האנשים בחנות וחיפשו בגדים מעניינים ומיוחדים. בהתחלה זו הייתה שמלה פרחונית עם כריות כתפיים מוגזמות וצבעים משגעים. אחרי שכנוע קצר שלי ושל אדר היא לקחה אותה למדידה. גם אדר מצאה כמה דברים נחמדים, ובינהם חצאית צמודה בגוון סגול עמוק, ואני הוספתי לה סריג קצר בצבע שמנת.

כאשר אני ואוסי התלהבנו מצעיף שאוסי מצאה לאחותה בארגז הצעיפים, נכנסה נערה שנראית בת גילנו לחנות.
היא הייתה לבושה מאוד יפה, מאוד מושקע. אבל מה שתפס אותי בכל היופי הן הנעליים המיוחדות שלה. נעלי אוקספורד עם עקב קטן של שני סנטימר. כמובן שצילמתי גם אותן.


האירוע היה מקסים, הוא מתקיים גם היום(יום שני ה-27.9.10) וכולם מוזמנים!




-את כל התמונות מהארוע ניתן לראות בפייסבוק שלנו- 





אין תגובות: