יום שני, אוקטובר 4

כזאת עוד לא ראיתם




הכי סטייל ללבוש את החולצה של הבוס. ויקטור ורולף קיץ 2010. תמונות נלקחו מ-Style.com

ביום שבת האחרון(ה-2 לאוקטובר) הציגו צמד המעצבים המיוחד Voctor&Rolf פריט אחד בכל תצוגת הקיץ שלהם. הפריט היה חולצת גברים פשוטה, שכל אחד מאיתנו ראה על אבא שלו כמה וכמה פעמים. אבל זוהי לא הייתה סתם חולצת גברים, זו הייתה חולצת גברים פשוטה שהחליפה אין סוף צורות- זה התחיל מחולצה שנראתה כאילו נגזרה לפיסות קטנות והודבקה מחדש, ואליה צורפו ארבעה זוגות שרוולים וצווארונים הממוקמים בקומות(באמת שקשה לתאר את זה) בצבע לבן, ונגמר בשמלה שנראית כאילו השרוולים הלבנים שלה התחילו להתפרע, לפרום חוטים, לתפור את הכל מחדש ולהפוך את זה לשמלה הבאה של ליידי גאגא. מי אמר ויקטור ורולף ולא קיבל?
אני מודה לאמי ולאבי שנגסו לי בשמלה!
קייטי פרי לובשת ויקטור ורולף
בטקס פרסי האמ טי וי לשנת 2009


אבל זהו לא דבר חדש אצל צמד המעצבים ההולנדי- בתצוגת החורף האחרונה שלהם זו הייתה דוגמנית אשר נכנסה לאמצע המסלול (החלק המסתובב שלו), לבושה בגדים שמשקלם הוא פי 3 ממשקלה(מה שבטוח זה לא שקל המון- בכל זאת, זו דוגמנית...) וצמד המעצבים מאחוריה, מוריד ממנה בגד אחר בגד ומלביש אותו על כל דוגמנית שבאה. או תצוגת קיץ 2010 בה עלו ונכנסו הדוגמניות עם בגדים המלווים תוספות בדים היוצרות מראה חללי טיפה. את הבגד הכי מיוחד מאותה תצוגה ניתן היה לראות על קייטי פרי בטקס פרסי המוזיקה של אמ טי וי לשנת 2009.

 בהמשך התצוגה האחרונה הוצגו גם שמלות(מעטות) קטנות וקצרות שאינן מציגות גרסאות שונות של חולצת המשרד המפורסמת, שכולן היו צבעי שחור-לבן-ירוק בקבוק- ורוד מסטיק כצבעי התצוגה כולה. מאוד שמחתי מהרענון הזה, זה כבר היה טו מאץ'.

ולסיום, ברצוני להגיד לכם שניתן להיות חברים של הבלוג גם בפייסבוק!, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לחפש modello בפייסבוק ולשלוח לי הצעה, ולחכות שאאשר...


אין תגובות: