יום חמישי, יולי 19

▐מתמסטלת מפודרה

 [ הבת של השכן. דל ריי במקפיין H&M. צילום ]
רק לפני כחודש כתבתי בטור שלי על כניסתה של לנה דל ריי לעולם האופנה בתור הפרזנטורית החדשה של רשת הביגוד הענקית H&M. והנה, לא הרבה זמן לאחר מכן, התפרסם זוג תמונות כ"הצצה" לקמפיין בו לנה מככבת. מדובר בקמפיין החורף של החברה לשנת 2013-2014, וניתן לראות בו את לנה לבושה בסוודר בצבע ורוד פודרה ומכנסיים תואמים. למרות הערצתי הגדולה ללנה, הנובעת בעיקר מהפרסונה אותה היא מגלמת ומדרכה המקצועית ופחות מהמוזיקה אותה היא מייצרת, אינני יכול לומר כי אני אוהב את הקמפיין. קצת קשה להסיק מסקנות כה מוקדם, שהרי מדובר בשתי תמונות בודדות מתוך קמפיין שלם, אך מספיק מבט אחד בכדי לראות את הסגנוּן הרע, האופי הדרמטי וה"דיוואי" מידי, והשיער המוגזם והמבגר. דל ריי נוהגת לשחק על תקן "הבת של השכן"- היא אוהבת אותו והיא יוצרת מתוכו מעין פרסונה של צעירה יפה, מודרנית אך קלאסית,שמבינה שהנסיך הלבן לעולם לא יבוא ולכן מפנה היא את ליבה אל הגנגסטר שיבוא ויגרום לה התמסטל(בצורה אלגנטית ותמימה, כמובן). אך בינתיים, בתמונות שהתפרסמו, אינני רואה את אותה צעירה יפה ומתוחכמת, אלא את האמא שתבוא ותקרקע אותה לשבועיים הקרובים. וחבל שכך.


4 תגובות:

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

לגמרי מסכימה איתך. המיתוג שהיא עשתה לעצמה היה המחורבן מלכתחילה אבל אני הצלחתי לחבב אותה מאוד בזכות הדיסק הנהדר שלה והיכולת שלה לחבר קליפים נהדרים מאוספי ההקלטות הישנות. סביר להניח שהם פשוט חיפשו פרזנטורית שתהיה הילדה הרעה, שזה בדיוק מה שאף אחד לא אהב בלנה דל ריי (במיוחד את הציפורניים המפלצתיות).

f♥ אמר/ה...

אני עדיין אוהבת אותה. היא מעוררת השראה

Boyfriend Magazine אמר/ה...

אם קצת חקירה חובבנית באינטרנט אפשר לגלות שלאנה דל ריי היתה בעצם בחורה "מיינסטרים" (לא היפסטר ולא סטייליסטית) לגמרי לפני מייקאובר מטורף (כולל ניתוחים פלסטיים) שהיא קבלה ברגע שהיא חתמה חוזה עם ההפקה שלה - מה שגורם לי להרגיש שכל הדמויות שהיא לובשת אינן האמת שלה. על ראש "מלכת ההיפסטרים" קצת בוער הכתר. עם כל זה, היא כן יפה והיא יוצרת מוזיקה מהמם לגמרי.

M O D E L L O אמר/ה...

ברור שהן לא האמת שלה, לנה דל ריי היא שקר אחד גדול, וזה בדיוק מה שאני אוהב בה.