יום חמישי, מרץ 29

▐אופנה, שעשועים, ודפנה לוסטיג- ביקורת "המבקרים"

מינון היא מילת המפתח בכל דבר בחיים, גם בתוכנית "המבקרים" בערוץ האופנה הישראלי החדש שעלה ב27 לחודש. התוכנית היא תוכנית פאנל, מנחה אותה דפנה לוסטיג וחברי הפאנל הנוספים הם המעצב אלון ליבנה, המעצבת נעמה חסין (שידועה בעיקר בתור הבת של טובל'ה) ועורכת האופנה של מגזין GO style- טל אלבלנסי. בתוכנית, כשמה היא, שלושת הפאנליסטים אמורים להביע דעתם על ידיעות חדשות בעולם האופנה ולבקר את המתרחש בעולם האופנה כיום- כל זאת בעזרת לוסטיג, אשר מתפקדת שם בעיקר בתור הגננת הראשית שמרגיעה את כולם ומזיזה אותם לשאלה הבאה.

יודעת לנהל את העניינים. דפנה לוסטיג ב"המבקרים". צילום- ערוץ האופנה הישראלי
הראשונה שנבחרה כהקורבן שייבחן תחת עינהן המקצועיות של מביני האופנה הללו היא ציפי ליבני. החבורה ראתה סרטון קצר בו רואים את הגברת ליבני באירועים שונים, כמובן במלבושים שונים. חברי הפאנל התחילו להביע עצמם בסדר מופתי- כל אחד בתורו, ולכל אחד דעה שונה. "לסבו שיק"- אמר אלון ליבנה על סגנונה של ליבני- היחיד שבאמת אמר דעה אמיתית על מלבושיה של הפוליטיקאית החסונה ולא התעסק בדברים שמסביב.

לאחר מכן לוסטיג, שהייתה מסוגננת להפליא ומאופרת בצורה מעולה, העלתה את הקאמבק של מדונה כדיון לשולחן הסוער. החבר'ה מהר מאוד נחלקו לשני מחנות שונים; אוהדי הגברת, ושונאיה. הדעות בעניין היו בהתאם: "אני חושב שהיא צריכה להשתיל שד שלישי" אמר ליבנה, שטען בכל תוקף כי ליידי גאגא היא המלכה החדשה ושלמדונה כבר אין סיכוי. לוסטיג החמיצה פנים. הבת של טובל'ה כמובן הלכה על מה שהיא מכירה הכי טוב מהדור שלה, ויצאה להגנת המלכה האם. מהר מאוד הדיון התחיל לנדוד למחוזות חדשים וגדולים בהרבה מגילה של מדונה, ושאלות גדולות בעניין תרבות הפופ לא הפסיקו להיזרק לאוויר. כמובן שלוסטיג הייתה שם בכדי להשתיק את כולם ויאללה, חבר'ה, לשאלה הבאה.

בהמשך עלו עוד כמה נושאים כמו חזרתן של נעלי הפלדיום( שם גילינו כי חסין היא מידה 41. חשוב) וריסיה של אביבית בר זוהר, מתמודדת "האח הגדול". הדיונים היו מעניינים ואף משעשעים מאוד, כי באמת מדובר בתכנית פאנל קלילה, מעניינת ועם אחלה קאסט, אך ניכר היה כי התוכנית לוקה בתסמין עיקרי שהיה צפויה מראש: היסחפות. במהלכה של התכנית הציגה לוסטיג נושאים קטנים ומעניינים אשר צורכים הבעת דעה ממוקדת עם מטרה ברורה, אך מהר מאוד מצאו עצמם חברי הפאנל בדיונים גדולים על השפעת הצבא באופנה הישראלית, נוחות באופנה וכו'. לרגע שכחנו שהכל התחיל בכלל בקטלוג החדש של חברת לבוש המונית. אין ספק שמדובר בארבעה אנשים מוכשרים להפליא בעלי וותק יפה בעולם האופנה והתרבות הישראליים, אך ברור מראש שזה לא הזמן ובטח שלא המקום לדון בדברים שכאלו- ערוץ האופנה צריך להבין כי לשאלות שכאלו יש להפיק תוכנית אחרת לגמרי, שתכלול כמה אנשי דעת לא קטנים. ואולי גם את לוסטינג.

ניתן לסכם את התכנית כתכנית פאנל מוצלחת המתרגמת נושאים יום-יומיים מסביב לעולם לדיונים סוערים שמתאימים לקהל הישראלי, וכל זאת עם הומור קל וחברי פאנל מעניינים. מומלץ.

"המבקרים", ימי רביעי בשעה 17:30(ש.ח ב-21:00), ערוץ האופנה ישראלי.

אין תגובות: