יום שישי, נובמבר 19

חורף ארופאי

 

D&G Autumn (Fall) / Winter 2010 / 2011 Men's 


כל הזמן אני מחכה רק לחורף. הגשם, הקור, צלילי הרוח המנסה להיכנס דרך החלון אך הזכוכית עומדת בדרכה, וגם המעילים. השנה דולצ'ה וגבאנה, בעלי המותג הצעיר D&G, החליטו לחכות לא לחורף, אלא לאנטרטיקה- בקו הגברים של העונה הקרובה(וגם קצת בנשים) מככבים המעילים הגדולים, השכבות, הפרווה, והמכנסיים הלא מובנים בעליל שנראים כמו שקיות ניילון בצבעים שונים ומשונים(שקיות ניילון ב-3,000 דולר). לדבר שתי סיבות אפשריות:
הראשונה- אלו מעצבי על, כל הקשר בין הבגדים למציאות הוא מקרי לחלוטין. אני מצטער, אבל לא נראה לי שמישהו, לפחות לא בארץ שלנו, הולך לקנות משהו שכזה. איפה הוא יכול ללבוש את זה?, איפה כ"כ קר?
והאופציה השניה- כנראה שבאמת אין לי מושג מה הולך בחורף האירופאי. או האמריקאי, איפה שזה לא יהיה. כנראה שכ"כ קר שם שזה מה שלובשים- דולצ'ה וגבאנה. עם בגדים שכאלו לא הייתי מסכים לצאת מהבית, מה יקרה אם חס וחלילה יפגע בי כדור שלג?, איזה נזק זה יכול לעשות לדולצ'ה וגבאנה שלי?

אבל עם כל הגיחוכים והחוסר הבנות אני מאוד אוהב את הקולקציה- הצבעים המשתלבים יפה, השכבות, בשילוב עם המכנסיים והמעילים יוצרים מראה מסורבל מאוד, אבל עדיין גברי. גם השילוב של אקססוריז מעולם הספורט, השלג והסקי הוא שילוב מוצלח להפליא.הייתי גם מוסיף ומדבר על הפרווה, אבל הפרווה אצלי הוא נושא חלוק דעות.

 
 

אין תגובות: