יום ראשון, ינואר 8

בריחה לעולם אחר

את השנה החדשה פתחתי, כמו תמיד, ביום הולדתי. השנה היה זה המספר 15 שסביבו הייתה כל המהומה, וכמתנה לכבוד חמש עשרה שנות גידול ואימהות טובה, אמא קנתה לי את הספר בו אני חושק כבר זמן רב- הספר של טוד סלבי.
[עטיפת הספר של טוד סלבי. קומץ ראיונות וצילומים מתוך הבלוג]
[תמונה לקוחה מתוך Hypebeast
סלבי, צלם אופנה אשר צילם לעיתונים ומגזינים גדולים כמו ווג פאריס והניו יורק טיימס, פתח בלוג בו הוא מציג לקהל הקוראים כל פעם מחדש בתים יפים של אנשים מתחום העיצוב והיצירה- כל זאת כפרוייקט פרטי לחלוטין.
את הספר המופלא והמקסים הזה מלווים, מעבר לאווירה רגועה וויזואליות מרהיבה, איורים קטנים בצבעי מים של סלבי עצמו, אשר גם את בלוגו האישי עיצב באיוריו. אחד מהאיורים היא אותה כותרת מפורסמת של הבלוג אשר עם הימים נהייתה גם הכותרת של ספרו.
בין השמות והפרצופים הרבים אשר מופיעים בספר ניתן למצוא את מעצב העל קארל לגרפלד וצילומים מתוך הסטודיו הפרטי שלו, הסטייליסטית אליסה נלין ומעצב הנעליים המפורסם כריסטיאן לבוטין. איתם מתועדים גם אנשים רבים אחרים בעלי סגנון ייחודי בבגדיהם, ביצירותיהם ובבתיהם. אוכל לסכם את הספר כחובה לכל מי שעיניו כמהות לאסתטיקה מתקתקה, עשירה ובוהמית משהו.

בספרו של סלבי מצאתי שלווה, אנשים מעניינים ומעין מציאות שבה אני תמיד חשקתי- רגועה, יפה וחסרת כל בעיות-בריחה לעולם אחר.



2 תגובות:

ספיר אמר/ה...

תתחדש!
אני מקנאה כ"כ~

M O D E L L O אמר/ה...

תודה רבה. ניתן למצוא את הספר באינטרנט, פחות ברשתות הספרים(כאשר אמא שלי הזמינה לי אותה המוכרת טענה כי ישנם רק עותקים ספורים בארץ).