יום ראשון, דצמבר 25

החג של דלו רוסו


בתקופה כה קשה בעולם האופנה, בה מעצבים רבים יוצאים מבית אופנה אחד ועוברים לאחר ומשברים כלכליים צצים כל דקה- אנה דלו רוסו מאחלת לנו מרי כריסמס ומעלה לנו חיוך רחב.

הכריסמס הגיע ואיתו גם הסרטון הבא, אשר נתקלתי בו בפייסבוק של אחד מבלוגרי האופנה האהובים עלי:



כן כן, מדובר באנה דלו רוסו שמפזזת לה לצד הצלם פיירפאולו פררי(Pierpaolo Ferrari) בשמלה של המעצב האיטלקי פאוסטו פוגליסי (Fausto Puglisi) ובנעליים של ג'וזפה זנוטי(Giuseppe Zanotti)מקולקצית הקיץ האחרונה שלו. כפי שניתן לראות בוידאו לאנה יש קצת בעיות עם מכונת העשן שלה, אך היא ממשיכה בהרגלה לחייך חיוך רחב ולרקוד בצורה מטופשת להפליא(הריקוד, במידה ושאלתם, כבר לא תחת ההגדרה "כהרגלה"). לעומתה סנטה, אשר אותו מגלם פררי, נלחץ במיוחד לאור העשן הבלתי פוסק ורק מחפש דרך יציאה מן המקום. כל המהומה מלווה בשוטים משעשעים של כלבתה של דלו רוסו הלבושה בחליפת סנטה לכלבים. מטופש? יש היסכימו עם האמרה, אך אני אומר- בתקופה כה קשה בעולם האופנה, בה מעצבים רבים יוצאים מבית אופנה אחד ועוברים לאחר, סכסוכים בלתי פוסקים ומשברים כלכליים צצים כל דקה- זה נחמד שאנה מזכירה לנו לחייך. מרי כריסמס אנה!


5 תגובות:

♥f אמר/ה...

האישה הזאת לא מפסיקה להפתיע!

M O D E L L O אמר/ה...

ללא ספק!

CV אמר/ה...

לא זה פשוט מביך! איזה יצורה... מרי כריסטמס!

M O D E L L O אמר/ה...

אסכים ואומר כי הפאה די מוגזמת, אבל להגיד על דלו רוסו שהיא יצורה? האישה כמעט בת 50 ותראי איך שהיא נראית, ושלא נתחיל לדבר כל מה היא עשתה בחייה וכמה שהיא אחד הטיפוסים היותר מקסימים בעולם האופנה שלנו כיום.

אנונימי אמר/ה...

טיפשי ומקסים!