יום שישי, פברואר 4

גירוי ויזואלי מהעולם הבא



אפילו ניקי מינאז' עצובה בגלל שלא עצרתי בסנטר.
ניקי מינאז' על השער הגליון האחרון של וי מגזין.


באחד מטיולי ברשת ביום רביעי האחרון מצאתי את עצמי מפנטז על מנוי ל-V Magazine. המגזין הוא מגזין אופנה, כמובן, אם כי הוא יותר פונה לקהל ההיפסטרים. לא יכולתי לעמוד בזה, ופשוט לחצתי על הכפתור המוביל אותי לקריאה באון-ליין(בתשלום,לצערי). ברגעים אלו עיני נחשפו אולי לדבר הטוב ביותר שהמציא האדם וגדולתו בכל רחבי האינטרנט- אתר הOther Edition מציע לך מגוון רחב של מגזינים מדהימים שנראו כאילו כתבו אותם במיוחד בשבילי. מי צריך את וי מגזין כשיש לך את כל המגזינים הללו?

באתר המשכתי לשוטט לי בהנאה עם גירוי ויזואלי שלא יאמן, מסתכל על כל מגזין אשר האתר מציע לקריאה ופשוט נמס לי מתחושת ה"אני רוצה!". אם זה לא מספיק, אתמול הייתי במפגש כתבים של וואלה!zone בת"א(חברים, אני עובד בוואלה!) ולא עצרתי "בדיזי"(כינוי תל-אביבי לדיזינגוף סנטר) בשביל לקנות לפחות שלושה מהם בחנות מגזינים הנחמדה שיש שם. אוף.


בין המגיזינים המרהיבים גיליתי גם את מגזין code שהוא מגזין לייף סטייל ואופנה, את מגזין Guapo לאופנת גברים צעירים והיפסטריים למדי וגם את מגזין BON אשר הכרתי לראשונה באחד מביקורי בחנות של חברים.

3 תגובות:

shani. אמר/ה...

ואו אם היית רואה את כמות המגזינים שיש לי בבית...בעיקר ווג, וקוד נשמע ממש מפתה לקרוא.
אני כבר רצה לקנות (:

M O D E L L O אמר/ה...

האמת היא שני מנוי לאל וכמות הווגים שנמצאים אצלי כבר לא מוצאת את מקומה. אני תמיד שמח לבוא ולעיין בכל המגזינים בכל מצב, זה בהחלט משהו מקסים(:

NYC FASHION אמר/ה...

רוצה להתעדכן במה שקורה בשבוע האופנה בניו יורק? בוא לבקר אותנו
http://nyc-fashion.com/live-tv/