יום ראשון, ינואר 9

החורף הזה ממש סרוג עליכם


לא הצלחתי למצוא תמונה של שום סריג
שדיברתי עליו בפוסט. תסתפקו בזה, לא? מתוך
קמפיין כלשהו של H&M.

"סריג הוא בד המיוצר בשיטת הסריגה, להבדיל מבדים אחרים המיוצרים בשיטת האריגה". כך פותח אתר "ויקיפדיה" את ההסבר(הקצר למדי) לערך סריג. בהמשך הערך נותנים לנו כמה דוגמאות לסריגים ואפילו הסבר על המתיחות שלו. מקסים.
אטום, רצוי ללבוש אותו יותר מפעם אחת מבלי לזרוק אותו לכביסה(ישראל מתייבשת, אנשים) וקולע בדיוק לחום/קור שיש לנו כאן. נראה כאילו את הסריג המציאו במיוחד בשבילנו.
בעונה הקרבה הסריגים חוזרים להשתלט לנו על הארון, ובייחוד על החנויות. לא די בקמפיין המקסים של קסטרו ובו רואים את העיר תל-אביב נסרגת לה בנחת ביום קיצי שטוף שמש, לא, זה בהחלט לא מספיק. זה לא נגמר שם; כל רשת שמכבדת את עצמה שולפת את המסרגות וסורגת לנו עולם שלם.
הסריגים, שמאז ומעולם היו דבר שנחשב למאוד מוקפד, אלגנטי, מכובד או לעומת זאת, מאוד כפריים ופשוטים,עוברים העונה שינוי צורה והופכים לדבר הכי חם(ומחמם), קל ומתאים לכל מצב בחורף הקרוב. הסריג נפלא בייחוד למזג האוויר הישראלי- הוא לא מחמם מידי, כמו מעיל או ז'קט, קל ולא מכביד, נעים ונוח (או בעצם כל מה שישראלים רוצים ללבוש).
ישנם סוגים שונים של סריגים, ואילו אחד האהובים עלי הוא סריג בעל דוגמאות המיוצרות בשיטת הז'קארד. את דוגמאת הז'קארד הקלאסית(פסים של דוגמאות עם לבן או שחור וזיגזגים צבעוניים...) ראינו בהרבה סרטים ישנים ואמריקאים. בייחוד אמריקאים. את הקניה האחרונה שלי עשיתי באייץ' אנד אם וקניתי אחד צבעוני. הוא כ"כ שימושי בימים כ"כ קרים...

אין תגובות: