יום ראשון, ינואר 16

אכזבה עם עקב בגובה 30 סנטימטר

עצוב. מאוד עצוב. הארמדילו בהפקת אופנה
מתוך ווג גרמניה.
זה באמת בא משום מקום, אבל חברתי הטובה לכיתה עמית אמרה לי שברשת "אלמביקה" הישראלית מוכרים את נעלי הארמדילו של מקווין. לאלו שלא מכירים, אלו אותן נעלים אגדיות שהליידי נעלה בקליפ שלה, גינס השוויצה בהן בשטיח האדום ומגזיני האופנה בכל רחבי העולם מהדרים אותן בהפקות אופנה. "רק אלף מאתיים שקל!" אמרה עמיתי, בחיוך קטן.  אני כמובן התרגשתי, זה ממש מחיר זול בשביל נעליים שכאלו, ועוד הפתעה לגלות שמוכרים אותן בארץ.
לאחר יום שלם של התרגשות מהעניין ונידנודים לאמא לברר את המחיר ואם באמת זה קיים, זה קרה- אמא הרימה טלפון לחנות ואני התחלתי לכסוס ציפורניים. אני כ"כ רציתי אותן, ולא שיש לי משהו לעשות איתן. כל מה שרציתי זה שיהיה לי את הנעלים האגדיות של מקווין, שעיצב לפני שהתאבד. תחילה ענתה לאמא מוכרת שלא ממש הבינה מה היא רוצה, אבל לאחר שקלטה למה התכוונה, אמרה לה שהכי פשוט להגיד הנעליים שליידי גאגא נעלה בקליפ שלה, היא העבירה אותנו למישהי אחרת. 30 שניות ההמתנה האלו היו קריטיות כמו אני לא יודע מה. "זוג אחרון" אמרה המוכרת השניה, העונה לשם טליה. "חמשת אלפים שקל". אמא שאלה בצחוק "אין הנחה לבאים מרחוק?" ולאחר שהסבירה לה מאיפה אנחנו באים, טליה, שהייתה ממש מקסימה, אמרה "שלושת אלפים ושמונה מאות שקל". לא ביקשנו הנחה, אבל כמובן ששמחתי(הנחה של אלף מאתיים שקל, עמיתי).
Iris van Herpen X United Nude Ivory
הנעליים באלמביקה. גם הן משהו. תמונה מתוך האתר הרשמי
של יונייטד ניוד.
  לא, אין לי כסף בשביל זה, הכסף היחיד שיש לי הוא לטיול ליפן שהולך להיות בקיץ הקרוב ואין סיכוי שאוציא ממנו סכום שכזה. "אפילו לא מוסרי" אמר אבא, ובאמת התאכזבתי.

עריכה(21.1):
הייתי בחנות. לא היה להם מעולם אותן. מה שכן, הבנתי שנפלה פה טעות- יש להם את המחווה אשר יונייטד ניוד מוכרים בימים אלו(עבודת יד כל זוג!) לארמדילו של מקווין. לא ממש התאכזבתי, כיוון שראיתי בעבר בכמה וכמה מקומות את הנעליים האלו וגם הן מאוד מיוחדות, ואני שמח שיכולתי לראות אותן במציאות. תודה למוכרת
הגבוהה, הרזה והמצחיקה להפליא שעזרה לנו בחנות, ואף אמרה לי להיות שחקן ולא מעצב אופנה. תודה.

אין תגובות: