קמפיין הג'ינסים הצבעוניים של guess. החברה הבינה את הפוטנציאל האדיר שיש לרשת
החברתית פינטרסט, וביקשה מהקונות שלה ליצור לוח השראה בעמוד הפינטרסט שלהן, בהשראת אחד
מצבעי הג'ינסים שבקולציה. היצירתיות במיוחד זכו בג'ינס ההשראה שלהן. |
קמפיין הג'ינסים הצבעוניים של קסטרו. החברה פתחה אליקציה מיוחדת בפייסבוק בו היא מציגה
כל יום ג'ינס בצבע אחר, ומבקשת מאחת הקונות שלה לספר להם למה הצבע הזה מיוחד בעיניה.
היצירתית והמרגשת ביותר זכתה בג'ינס ביום למחרת.
|
בשבועות האחרונים ניתן היה להיתקל בשני קמפיינים יוצאי דופן- בעונה שבה צבעי הגלידה והשיק הבוהמי מככבים יותר מתמיד, הקמפיינים הנ"ל של 'קסטרו' ושל 'גס' בלטו כצבע הג'ינסים שבהם. הצבעים הבוהקים הללו משתייכים לטרנד מהקיץ הקודם, ה-colorblocks, בו שילבו בין "בלוקים" של צבעים בולטים שונים באווטפיט אחד, אך כפי שכבר ציינתי זהו טרנד מהשנה שכבר עברה לה, ולא ברור מה גרם לחברות הללו לחזור לטרנד הכ"כ לא טרנדי הזה שנה לאחר מכן. מוזר.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה