יום שבת, מרץ 10

פנינים צרפתיות


העונה הזו מוגדרת כקטסטרופה, ואפילו שבוע האופנה בניו יורק הצליח לעניין יותר מההם באירופה. רק תצוגה אחת השאירה את המודלו בפה פעור, והוא כאן בכדי להלל אותה.

[סימטריה נוקשה לצד עדינות מעודנת. מתוך Vmagazine]
[אסתטיקה צרפתית. תמונה מתוך Vmagazine]

למודלו אין הרבה מה לומר בזמן האחרון. זה מצחיק- כ"כ הרבה קרה בשבועות האחרונים בעולם האופנה, כ"כ הרבה תצוגות עלו בשבוע האופנה האחרון בפאריז והקולקציה של בית האופנה האיטלקי מארני לרשת ההמונית H&M הגיעה סוף סוף לישראל. אך כל אלו ועוד המון חילופי מעצבים לא הצליחו לעורר במודלו השראה, והוא נאלץ לאכזב את קוראיו ולא לעדכן את הבלוג.

העונה הנוכחית מוגדרת, לדעת המודלו, כאחת העונות היותר מזעזעות מזה ראינו שנים. אפילו שבוע האופנה הניו-יורקי הצליח(שלא כהרגלו) להתעלות פי כמה וכמה על שבועות אופנה אהודים יותר כמו שבוע האופנה במילאנו או ההוא בפאריז. כנראה שהבגדים האירופאים היו כה משעממים שהמנימליזם השיקי וה"נדוש" של ניו יורק קיבל הרבה יותר תחכום וזוהר מתמיד. אך תצוגה אחת הצליחה ללכוד את עיני, שלא לומר לפעור את פי- התצוגה של בית האופנה הצרפתי בלמיין
המאפיינים הבולטים של בית האופנה הצרפתי בלמיין הם רוקנרול שיקי וזוהר, גזרות מחויטות ושמלות מיני זוהרות- שיק צרפתי בועט. אוליבר רוסטינג, המעצב הראשי של המותג, נכנס לתפקיד זה באפריל של שנה שעברה ומאז הוא מצליח לשמור על קו רציף עם האופי המוכר והאהוב של המותג אך בכל זאת מחדש קצת בגזרות וברעיונות מיוחדים.

 
  




















על המסלול עלו דוגמניות דקות עם שיער פזור ואיפור קל אשר לא נותנים לגבריות שבבגדים לתפוס את כל אור הזרקורים.  והבגדים? הו, הבגדים; חליפות מחויטות עם עיטורי פנינים יקרות ועיטורים פרחוניים מפוקסלים, גם שילובים של עור וקטיפה כחולה-ירוקה-כהה נראו יחד, וכל אלו לצד וסטים כבדים ומוגזמים- הכל בסגנון בלמיין. קצת פחות מסיבה- קצת יותר יוקרה.



 גם מן התצוגה הזו וגם מן התצוגות הקודמות ניתן לראות כי רוסטינג הולך עוד להפתיע אותנו בגדול, וכי הוא יודע לפתח את אופי המותג מבלי להסיר אף לא תכונה אחת ומבלי לתת לקיטש לגנוב את ההצגה.
 [תמונות מתוך Vogue.com] 


אין תגובות: