דוגמניות שאופרו בצורה מזעזעת, שיער לא מסורק וכמה הליכות גרועות- הכל היה בתצוגת האופנה של קסטרו לסתיו/חורף 2012, אבל כשזה נוגע לעיקר- הבגדים היו הצלחה מסחררת
סתיו-חורף לשנת 2012 ידוע בגווני הכתום-בריק, הכחול המעושן והבורדו, לצד טרנדים כמו חולצות מכופתרות שקופות וחצאיות עור. מי שמכיר את קסטרו יודע שהם לא יוותרו אפילו על טרנד אחד, וינסו לדחוף את הכל לתוך קולקציה אחת מרשימה ואיכותית. אבל עם כל היופי והסיקור התקשורתי(המעט מוגזם) היו גם כמה נפילות שכללו אוברול בגזרה לא מחמיאה להפליא, כמה מכנסיים מבד "נופל" לגברים שנראים זוועה וכמה בחירות בדים שגויות. והסיבה- הסיבה היא פשוט חורף 2012- לצד הטרנדים הנ"ל קולקציות חורף 2012 מלאות בדגמים שופעים בגלאם שהעיקר בהם הן עבודות היד הרבות, בין אם זה בחצאית הקשקשים לבין אם זה בעיטורי תפירה כאלו או אחרים. תרגום הטרנדים הוא קל ופשוט, אך תרגום עבודות היד הוא אויבו הגדול של הרשתות הגדולות אשר תפירה ליד מכונה פשוטה ע"פ שעה היא הדרך בה הן מייצרות אופנה. אם הן ירצו להתחיל להעשיר את הדגמים בתפירה איכותית יותר, שילוב קשה יותר של חומרים והגעה אל הסף אשר הציבו המעצבים היום- אין להם הרבה ברירות אלא לעשות זאת, ולהתחיל להעלות מחירים. זארה כבר עשו זאת, במקרה ושאלתם.
אבל בואו נחזור שניה אל קסטרו- מעבר לפאשלות הקטנות שהיו פה ושם ברמת הגימור ובטעם העיצוב, הם עמדו במטרה שהם הציבו לעצמם- להיות חברת הביגוד המובילה בישראל. ועוד כמה הצליחו...
סתיו-חורף לשנת 2012 ידוע בגווני הכתום-בריק, הכחול המעושן והבורדו, לצד טרנדים כמו חולצות מכופתרות שקופות וחצאיות עור. מי שמכיר את קסטרו יודע שהם לא יוותרו אפילו על טרנד אחד, וינסו לדחוף את הכל לתוך קולקציה אחת מרשימה ואיכותית. אבל עם כל היופי והסיקור התקשורתי(המעט מוגזם) היו גם כמה נפילות שכללו אוברול בגזרה לא מחמיאה להפליא, כמה מכנסיים מבד "נופל" לגברים שנראים זוועה וכמה בחירות בדים שגויות. והסיבה- הסיבה היא פשוט חורף 2012- לצד הטרנדים הנ"ל קולקציות חורף 2012 מלאות בדגמים שופעים בגלאם שהעיקר בהם הן עבודות היד הרבות, בין אם זה בחצאית הקשקשים לבין אם זה בעיטורי תפירה כאלו או אחרים. תרגום הטרנדים הוא קל ופשוט, אך תרגום עבודות היד הוא אויבו הגדול של הרשתות הגדולות אשר תפירה ליד מכונה פשוטה ע"פ שעה היא הדרך בה הן מייצרות אופנה. אם הן ירצו להתחיל להעשיר את הדגמים בתפירה איכותית יותר, שילוב קשה יותר של חומרים והגעה אל הסף אשר הציבו המעצבים היום- אין להם הרבה ברירות אלא לעשות זאת, ולהתחיל להעלות מחירים. זארה כבר עשו זאת, במקרה ושאלתם.
אבל בואו נחזור שניה אל קסטרו- מעבר לפאשלות הקטנות שהיו פה ושם ברמת הגימור ובטעם העיצוב, הם עמדו במטרה שהם הציבו לעצמם- להיות חברת הביגוד המובילה בישראל. ועוד כמה הצליחו...
[ תמונות מתוך האתר הרשמי של החברה castro.co.il]
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה