יום שני, מאי 16

ליידי גאגא לומדת סינית

סוף סוף גליון האסיה של המגזין האהוב עלי, וי-מגזין, יצא לדוכנים. זאת לאחר שרכשתי לי כבר עותק של הגליון הקודם, ונהנתי ממנו מאוד. אך הדבר אשר מעצבן אותי מכל הוא דווקא השער.השער אשר אמור להיות קשור כולו לגליון הנחשק מתגלה כזוועה עולמית: גאגא-על השער. כן כן, ידוע כי הליידי מתמקמת על סט צילומי השער של המגזין פעמיים בשנה, אך הפעם היא ממש מצאה לה גליון מתאים. נו באמת.

הגליון אשר הוציא המגזין השבוע נוצר על רקע האירועים ההרסניים אשר קרו ביפן לפני כמה חודשים אחדים, וחלק מן ההכנסות אשר ייכנסו לכיס המגזין ממהדורת הדלוקס שלו(חולצה, גליון ועוד משהו) ייתרמו לעזרה ליפן. הדבר יפה וטוב עד שמגיעים לליידי. הליידי גם התחילה לכתוב במגזין טור קבוע וגם הוציאה את הדיסק החדש שלה החודש. עם שני הדברים האלו היא מנסה להידחף לכל מקום אפשרי ולפרסם את עצמה כמה שיותר מהר, גדול, ומוזר כמו שרק הליידי יודעת.
מצד אחד הפירסום והעזרה- כיוון שהגליון זה מוקדש כולו לעזרה ליפן חשוב שיהיה מישהו מפורסם על השער, להגדלת ההכנסות והביקוש. זה יתרום גם לגאגא, כמובן. אך מצד שני ישנם הקוראים המסכנים אשר רוצים לראות שער מלהיב ומיוחד הקשור לאסיה, שהיא, במקרה ושכחתם- הנושא המרכזי של הגליון.

4 תגובות:

אתי טוד אמר/ה...

הכל טוב, יפה ונכון. ועדיין... ליידי גאגא תעזור למכור כמה שיותר עותקים.
גאגא תרוויח.
המגזין ירוויח.
היפנים ירוויחו.
והקוראים?
הם בתחתית הרשימה.
אבל אם הם (ואנחנו) מעדיפים את גאגא, אז אין שום בעיה.
מי אמר שלום עולמי ולא קיבל?

M O D E L L O אמר/ה...

האמת היא שאני לא רואה בזה כך. אני מניח שיש עוד המון קוראים שכמוני אשר לא מתים על הצעד הזה, אך מצד שני- אני מניח שאותם קוראים לא יקנו את הגליון הנ"ל, שלא כמוני...

shani. אמר/ה...

יכול להיות שהיא באמת נדחפה קצת..
אבל אולי זה מכוונה טובה..
כאילו, כמובן שגם היא מרוויחה מזה אבל יוצא שגם היפנים מרוויחים מזה ואם הגיליון יעסוק כל הזמן באותו נושא אני חושבת שזה יהיה טיפה משעמם. צריך איזה רענון.

לא יודעת, לא הייתי עושה מזה כזה ביג דיל.

M O D E L L O אמר/ה...

תראי, זה רק טוב למגזין כמו שאתי אמרה- היא על השער, היא מושכת קהל, המגזין מרוויח, היפנים מרוויחים, היא מרוויחה. הכל טוב ויפה, העניין הוא שלדעתי אם זה באמת אסיה אישו, השער, אשר נחשב כהדבר אולי הכי חשוב במגזין, אמור לעסוק בנושא הגליון.


אבל כל אחד עם דעתו, כמובן.