יום שישי, אוגוסט 6

רשומה ראשונה


אם אתם קוראים את המשפט הזה זה כבר סימן טוב- יש לי קוראים!

כבר הרבה מאוד זמן אני חושב על פתיחת בלוג אופנה. הכל התחיל מהערה של אבא שלי "אתה חייב לפתוח בלוג אופנה, פשוט חייב" המשפט הזה ממש נחרט בזכרוני, וחשבתי עליו הרבה מאוד זמן. אבל הינה אני, לאחר שלושה שבועות מאותו משפט שנאמר בבית הזה, כותב רשומה ראשונה בבלוג האופנה הראשון שלי.
ולעניין...לא מזמן עלו על המסלול שלוש תצוגות אופנה חשובות בארצנו הקטנטונת- תצוגות הגמר של "שנקר", "ויצו" ו"בצלאל". בשלושת תצוגות האלו הציגו בוגרי מגמות עיצוב האופנה את עבודות הגמר שלהם. רק שהשנה, לעומת שנים קודמות, תצוגת הסיום של שנקר(שנחשב המוביל בעניין) הייתה פחות טובה מתצוגות האופנה האחרות. על המסלול עלו דוגמניות הלבושות בגדים יפים, מעניינים ומושקעים, אך הפעם מה שבלט היא הקריצה לשוק המסחרי, דבר שבכלל לא מאפיין את תצוגות האופנה של שנקר. אולי הבינו הבוגרים את כמות האנשים המובילים היושבים בקהל ומחכים רק לראות את העבודות שלהם. חבל מאוד שזה פגע בדגמים ובייחוד שלהם. לעומת זאת, תצוגת האופנה של ויצו הייתה מעולה, מלאת הפתעות ורעיונות מוזרים(אבל יפים מאוד) שהזכירו לי טיפה את ליידי גאגא.
תצוגת האופנה של בצלאל נשארה כמו כל שנה- הבגדים אשר הוצגו היו יותר אומנותיים ופרקטים מכל התצוגות האחרות. אבל ככה זה, כל בית ספר והדגש שלו.

כל התצוגות היו מעניינות ומיוחדות בדרכן, בייחוד התצוגה של ויצו השנה שפשוט הראתה יצירתיות מה הי. אבל כמו כל שנה שנקר הם אלו שהפגינה יכולות תפירה ועבודה מדהימות, ובצלאל הראו לנו את הקומפקטיות והשיטות המיוחדות והיצירתיות לבגד.
כל הכבוד.



הפוסט הזה עבר בשלום, למזלי, אני מקווה שתאהבו אותו ואת הבלוג, שכרגע אין בו הרבה(אבל יתווסף לו בעתיד).

אין תגובות: