יום רביעי, אוקטובר 13

אישה מי שבחליפה




אחד הדברים שנראה הרבה החורף הקרוב הן חליפות הגברים, המכנסיים שכבר מזמן לא עוצרות את מחזור הדם באיזור הרגליים ואת העניבות דווקא על...נשים. לא, זה באמת לא מפתיע- זהו לא דבר חדש בעולם האופנה וכמובן לא דבר שהולך לגמור את חייו דווקא בעונה הקרובה, וזה איננו דבר שאני אוהב. אבל אני בכל זאת אקדיש לו פה מקום בבלוגי היקר.

מימין לשמאל: ז'אנל מוניי ולה-רו.

שתי הדוגמאות מחיי היום-יום שלי הן הזמרות ז'אנל מוניי ולה-רו, אשר אימצו את המראה הגברי(אחת את המיושן ואחת את המיוחד ואפילו העתידני) והפכו אותו לחלק מהן. אצל מוניי, אפרו-אמריקאית קטנה ומלאת אנרגיות, המראה הגברי הוא בולט למדי- חולצה לבנה מכופתרת ועליה מכנסיים בגזרה גבוהה שחורים ומחוייטים, נעלי אוקספורד לבנות-שחורות ופפיון קטן להשלמת המראה. לכל אלו מצורפים זוג עגילים גדולים ומעוגלים, ותספורת מיוחדת וטיפה מוגזמת. לפעמים ניתן לראות אותה גם בחליפה(כמובן או שחורה או לבנה) אבל לא תוכלו לראות אותה בשמלה, בייחוד לא כאלו של ליידי גאגא. ולעומתה- לה רו(La-Roux. 'ג'ינג'ית' בצרפתית לתוהים שבינכם)- זמרת בריטית בעלת סטייל מיוחד במינו, המורכב רובו מצבעים בוהקים. זמרת הסינת'פופ נוהגת להסתובב עם ג'קט מיוחד ובעל נוכחות, חולצה בעלת פחות נוכחות, ומכנסיים מחוייטים ומיוחדים במינם. הדומה בינהן- הסטייל הישן והטוב. השונה- לה רו מעיזה יותר, עדכנית יותר, ובעלת יותר אקססוריז בעלי שיק סבתאי. שתי נשים עם סטייל גברי.


ולסיום הפוסט ברצוני להתלהב משרשרת חדשה שאני הכנתי. השרשרת עשויה מחרוזי גיהוץ וצורתה כצורת הפטריה מהמשחק הידוע 'סופר מריו'. אם תרצו אעלה מדריך איך להכין כזו.

פטרית חיים או פטריית גדילה?

תגובה 1:

Tal Cohen אמר/ה...

ברור שאני רוצה מדריך! זה אחד הדברים הכי חמודים שיצא לי לראות בתקופה האחרונה. כמה זמן לקח לך להכין?
אם יש משהו שאני אוהבת זה משחקי מריו ושרשראות. (שילוב של שניהם זה בכלל מעלף)